Бердичівська районна військова адміністрація
Житомирської області

Офіційний вебсайт СТАРА ВЕРСІЯ

Новини

24.05.2023




Порядок відновлення документів, що підтверджують право власності на нерухоме майно


Порядок відновлення документів, що підтверджують право власності на нерухоме майноБлагодійною організацією “Благодійний фонд “Право на захист” розроблено інструкцію щодо порядку відновлення документів, що підтверджують право власності на нерухоме майно.

Відповідно до загальних засад цивільного законодавства право власності та інші речові права на нерухомі речі, обтяження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації.

Під нерухомим майном, речові права на які підлягають державній реєстрації, розуміється:

▪️ об’єкт житлової й нежитлової нерухомості (будинок, квартира, офісне, складське приміщення, гараж тощо);

▪️ земельна ділянка;

▪️ підприємство як єдиний майновий комплекс.

Нерідко, особливо під час евакуації із зони активних бойових дій, виникають ситуації, коли оригінал документа, що підтверджує право власності на нерухомість, загублено чи зіпсовано.

Варто пам'ятати, що втрата відповідного документа не означає втрату права власності.

За загальним правилом, у разі втрати або зіпсування документа, суб’єкт, що видав такий документ, може видати його дублікат. Дублікат документа має таку ж юридичну силу, як і оригінал.

У разі проведення бойових дій на території знаходження нерухомого майна, слід дізнатися фактичне місце перебування державного органу або нотаріуса, який посвідчував правочин.

Зверніть увагу, що процедури відновлення документа, що підтверджує право власності на нерухомість, виданого до та після 1 січня 2013 року, відрізняються.

У разі втрати, пошкодження або знищення документа, виданого після 1 січня 2013 року, дані про державну реєстрацію відповідних прав містяться у Державному реєстрі.

Тож, якщо власник нерухомого майна з якоїсь причини не має документів про право власності, у такому випадку це право підтверджується на підставі інформації з Державного реєстру, яка отримується шляхом безпосереднього доступу до нього, без вимоги відповідних дублікатів документів.

Для перевірки права на житло чи земельну ділянку, власників і співвласників, наявності вашого майна в реєстрах та можливої подальшої оцінки та відшкодування пошкодженого чи знищеного майна через російську агресію на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України можна скористатися послугою отримання електронної довідки.

Для цього потрібно:

1. Зайти на сайт Онлайн будинок юстиції (https://online.minjust.gov.ua), підрозділ Інформація з Державного реєстру речових прав.

2. Натиснути в правому верхньому куті на Вхід та авторизуватись за допомогою електронного цифрового підпису.

3. Здійснити пошук за 3 критеріями (адресою, реєстраційним номером об'єкта нерухомості, кадастровим номером земельної ділянки).

4. Сплатити адміністративний збір (30 грн).

5. Завантажити сформовану інформаційну довідку.

Отримати довідку з Державного реєстру можна також на порталі Дія (diia.gov.ua), авторизувавшись та вибравши послугу Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Детальніше з інструкцією можна нижче або за посиланням
https://drive.google.com/.../1GZUvazqYxlL5QwLy9Dq5hf.../view



Українці, які постраждали від російської агресії, можуть подати заяву до Європейського суду з прав людини онлайн та отримати компенсацію від 5000 євро

Кожен громадянин, який постраждав від російської агресії, може отримати компенсацію від 5000 до 30 000 євро. Для цього потрібно встигнути подати заяву до Європейського суду з прав людини (ЄСПЛ) протягом чотирьох місяців від моменту порушення своїх прав, проте не пізніше від 16 січня 2023 року.

Відсьогодні сформувати заяву до ЄСПЛ можна онлайн через відповідну електронну систему: espl.com.ua

Система вказує перелік ситуацій, які дають право звернутися до ЄСПЛ: загибель родича, зруйноване житло, поранення, незаконне позбавлення волі, катування, зҐвалтування чи насильницьке зникнення людини тощо. Система спрощує подання заяви, бо вже містить усі необхідні поля для заповнення і підказує громадянам, що саме потрібно вказати. 

Щоб подати позов до ЄСПЛ, необхідно заповнити форму на сайті, завантажити необхідні документи, роздрукувати та надіслати заяву в одному з відділень Укрпошти. 

При заповненні заяви автоматично сформується адреса ЄСПЛ, яку необхідно наклеїти на упаковане відправлення у відділенні. Поштові послуги для відправника є безоплатними.

Також можна заповнити заяву за родича, якщо він не може подати її самостійно. 

Термін розгляду заяви може становити від одного року, вірогідність отримання компенсації є високою. 

Електронну заяву для формування заяви до Європейського суду з прав людини запущено швейцарсько-українською Програмою EGAP, що виконується Фондом Східна Європа, та Українською Гельсінською спілкою з прав людини. 

Для отримання консультації зверніться до громадської приймальні Української Гельсінської спілки з прав людини у вашому місті: https://helsinki.org.ua/advice-centres/

 


UNITED24 — ініціатива Президента України Володимира Зеленського. Завдання фандрейзингової платформи — стати головним вікном для збору пожертв на підтримку України. Кошти надходять на рахунки Національного банку України та спрямовуються профільними міністерствами на найголовніші потреби за трьома напрямами:

          

•         ОБОРОНА ТА РОЗМІНУВАННЯ

•         МЕДИЧНА ДОПОМОГА

•         ВІДБУДОВА УКРАЇНИ

·                     Указом Президента України від 17 травня 2022 року № 344/2022 постановлено Кабінету Міністрів України забезпечити запровадження в рамках національної платформи «UNITED 24» «єдиного вікна» для пожертв від благодійних організацій, міжнародних партнерів та громадян з метою підтримки України, зокрема за такими напрямками, як: допомога Збройним Силам України; гуманітарна, медична допомога і допомога дітям; відновлення інфраструктури; цифрова та інформаційна протидія збройній агресії.

·                     Постановами Кабінету Міністрів України від 19 квітня 2022 р. № 472 «Деякі питання використання коштів, що надходять на офіційні рахунки для пожертв на підтримку України» та від 3 травня 2022 р. № 516 «Питання Єдиного державного вебпорталу для збору пожертв на підтримку України «UNITED24» затверджено Порядок використання офіційних рахунків для пожертв на підтримку України «United24» і Положення про Єдиний державний вебпортал для збору пожертв на підтримку України «United24».

·                     Також на виконання зазначеного завдання Мінцифри створено Єдиний державний вебпортал для збору пожертв на підтримку України «UNITED24» (далі – Портал UNITED24). Портал UNITED24 є зручним інструментом для збору коштів на офіційні рахунки Міністерства оборони, Міністерства охорони здоровʼя та Міністерства інфраструктури України.

·                     За півтора місяці роботи кампанії було зібрано $60 млн, які вже ефективно використовуються міністерствами. Міністерство охорони здоровʼя вже закупили апарати ШВЛ для лікарень, а також займаються покупкою рентген апаратів. Міністерство оборони закупили за гроші, які були пожертвувані через Портал UNITED24, велику партію бронежилетів і форми для наших захисників. Робота триває і Україна потребує більшого розголосу щодо потреб ключових міністерств.

·                     Більше інформації можна дізнатися на Порталі UNITED24 https://u24.gov.ua/uk



Україна взяла курс на побудову цифрової держави - без бюрократії, черг та корупції.


Наразі впровадженням цього грандіозного проєкту займається Міністерство цифрової трансформації, відповідні відділи створені і у обласних та районних адміністраціях. Міністерство поставило перед собою амбітне завдання: оцифрувати 100% державних послуг за 3 роки, і наразі активно працює у даному напрямку.

Звіт про виконання плану роботи відділу державної реєстрації та цифровізації Бердичівської райдержадміністрації за 2021 рік озвучив начальник відділу Олександр Тарнапольський. За його словами, за звітний період забезпечено виконання програми інтернет-субвенція (субвенція з державного бюджету місцевим на впровадження широкосмугового Інтернету) в Бердичівському районі. Завдяки чому підключено до широкосмугового Інтернету 21 населений пункт в 5 громадах району, на що було витрачено 1 593 707,00 грн. коштів державної субвенції.

Протягом року відділом забезпечено надання методичної та практичної допомоги органам місцевого самоврядування на місцях, координацію впровадження на території району державних проєктів з цифрової трансформації та IT-платформ, здійснено заходи щодо надання комплексної послуги «єМалятко» закладами охорони здоров’я на території району.

В межах компетенції відділу проводилося кадрове забезпечення роботи центрів підтримки «Дія» при пунктах вакцинації міста Бердичева. Завдяки цьому вдалося надати практичну допомогу безпосередньо на місці для більш ніж півтисячі громадян. Забезпечено роботу «Гарячої лінії» по таких проблемних питаннях, як генерування COVID-сертифікатів та є-підтримка.

Здійснюється моніторинг забезпечення соціальних закладів району широкосмуговим Інтернетом, станом на 01.10.2021 року програмою охоплено 308 закладів. За рік практично з нуля закладено підґрунтя для впровадження в органах місцевого самоврядування Систем електронного документообігу та забезпечено підключення виконавчих комітетів органів самоврядування району до Системи електронної взаємодії органів виконавчої влади.

Проведено аналіз пропозицій бюджетування по напрямку цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації громад Бердичівського району. Забезпечено долучення ЦНАПів Бердичівського району (функціонує 7 ЦНАПів та 23 віддалених робочих місця спеівалістів) до системи онлайн-моніторингу діяльності та якості надання адміністративних послуг, відповідність переліку та кількості запроваджених послуг.




Бердичівська РДА